ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ HOME APPLIANCES

 

Общи условия

1. Настоящите гаранционни условия се отнасят за електроуреди от раздел „Бяла техника “с марка ELMARK, закупени от търговци с цел разпространение и препродажба и от потребители за лична, не професионална и не търговска употреба.

2. Описаните условия важат за възникнали дефекти, които са явно причинени от неизправности при производство или при експлоатация, в рамките на обявения "Стандартен гаранционен срок" или "Стандартен + Удължен гаранционен срок", в случаите, когато гаранцията е удължена официално на www.elmarkholding.eu в срок от 30 дни след покупка.

3. Гаранционна отговорност не се приема за дефекти, породени от повреда при транспортиране, за която не носим отговорност, неправилна инсталация и монтаж, неправилна употреба, включително случаите, когато уредът е използван извън домашна обстановка, при лоша поддръжка или неспазване на инструкциите за работа или монтаж.

4. Гаранционни претенции няма да бъдат уважени за чупливи предмети, като стъклени или декоративни части, нито консумативи като електрически крушки, аксесоари, гумени уплътнения и други с органичен сервизен живот. Гаранционната отговорност не се задейства от малки разлики в номиналните характеристики, които не влият на функциите и целевата годност на уреда. Гаранционите условия не важат при повреди, причинени от химическото или електрохимическото въздействие или от изключителни природни условия и неподходящи условия на работа на уреда, при повреди възникнали вследствие на прекалено ниско или прекалено високо напрежение, повреди, причинени от форсмажорни обстоятелства или природни бедствия -пожари, наводнения, земетресения, гръмотевични бури и др., както и повреди, причинени от хлебарки, мишки или други животни.

5. Запазваме си правото да анулираме гаранцията:

а) Ако поправките или други интервенции са извършени от лица, неупълномощени от нас за извършване на тази дейност, или ако уредът е ремонтиран с неоригинални резервни части, екстри или аксесоари.

б) Има несъответствие между данните на уреда (табелката с данни на уреда, която е на самия уред) и покупен документ, или липса на данни на уреда.

в) При условие, че дефекта не се е появил при нормална потребителска (домашна) употреба, съобразена с целите, за които е конструиран продуктът и спрямо инструкциите му за експлоатация и употреба. Дефиницията потребителска (домашна) употреба изключва използването на продукта за търговски цели и/или професионална дейност.

г) При подправена, непълно или неправилно попълнена гаранционна карта, съдържаща нечетливо попълнена информация за всеки един от изброените реквизити, без изключение.

д) При загуба на гаранционната карта имаме право да откажем гаранционно обслужване. Загубена гаранционната карта не се преиздава.

 

Предявяване на рекламация

1. Рекламацията се предявява от крайния клиент устно или писмено пред търговеца, от когото директно е закупена стоката.

2. Търговецът е длъжен да съдейства с информация на крайния клиент и контакт на серивизите, с които имаме подписан договор за съответната държава или регион. За районите, където нямаме сключен договор за сервиз, клиента може да избере сервизна фирма по свой избор. Клиента може да избере сервизна фирма по свой избор и в случай на неоправдано забавяне на сервиза, с който имаме сключен договор. Независимо от сервиза, която ще извърши гаранционния ремонт, клиента е длъжен да предостави на търговеца оферта за съгласуване и одобрение за сумата на ремонта.

3. След предоставяне на офертата за ремонт, търговецът трябва да я препрати до прекия обслужващ го търговец на ELMARK за съгласуване.

4. След съгласие със сумата по офертата за ремонт, ELMARK ще я покрие директно на сервизната фирма, след приключване на ремонта. В случай, че не сме съгласни с офертата за ремонт, ние ще поемем ангажимента за ремонт или ще заменим уреда с нов.

В този случай:

а) Търговеца преявява рекламацията посредством завеждане на иск от раздел „Рекламации“през профил си в Е-бизнес платформата на www.elmarkholding.eu.

б) При изпращане на рекламацията през Е-бизнес платформата, търговецът е длъжен да опише детайлно основанието на рекламацията, както и да приложи снимки или видеоматериал, в подкрепа на товaоснование, както и документ за покупка и старателно попълнена гаранционна карта.

в) След приемане на рекламацията от страна на ELMARK, следва дефектиралия продукт да бъде ремонтиран или заменен директно на клиента със съдействието на тъговеца. Начина на подмяната ще става по следния начин:

- След получаване на дефектиралия продукт в обекта на търговеца, същия трябва да организира транспорт до обслужващия го офис на ELMARK, от която получава стоките си, за сметка на ELMARK.

- След получаването на продукта в централен склад, ние ще изпратим за наша сметка новия или ремонтирания продукт до същия офис, от който търговеца регулярно получава стока.

- След получаването на новия продукт, търговеца го предава на крайния клиент

*Запазваме си правото в случай на констатация на умишлена повреда, неоторизиран ремонт, модификации или неправилна употреба, в случаите описани в общите условия, да откажем възтановяване на продукта с нов или да предявим претенции за разходите по транспорта.